Broken

Allting blir inte alltid som planerat.
Ingenting snarare.

Jag vill nog inte skriva här vad det är eller varför.
Det är privat helt enkelt.
Men jag klarar mig.
Alltid.

För någonstans har jag en skyddsängel som vakar över mig.
Men jag är ledsen, för jag kunde inte kolla på boxningen.
Som var planerat sedan länge.
Jag missade också turen på stan med Lejla och Lotta :(
Och inte fick jag åka till noak och pyssla om honom.
Så, ingenting blev som det var tänkt med andra ord.

Vi får väl se hur kvällen slutar.
Nu måste jag lägga mig ner och ta det lungt.
Sånt är livet.
Puss

Kommentarer
Postat av: Cathrine

åh vad gullig du är! Tack! :)

2008-04-12 @ 18:57:51
URL: http://ccathrine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0