Tonight I have to leave it

GLÄDJE!
Det är vimmel, människor, fulla ungdomar och hela staden lever.
NORRKÖPING det är våran stad.
Dans, sång, musik och skrik.
Öron fyllda med ord, med ljud.
Klappa gitarr, JAA, det gjorde jag.
Härligt, tummar uppåt : )
Hår, det hänger på håret.
Ah, det finns så mycket.
Lugn och ro och KÄÄÄÄRLEK!
Mörkret faller där jag står.
Höstvisa
Tryckare, Vals, ja det var all sorts dans.
Tårar av glädje och smärta, aj mitt hjärta.
Anna Bandit spelade - Min kropp levde ett eget liv, DAAANSA lalalala ohhh..
Fredrik Johansson och hundarna avslutade kvällen -
eller inte riktigt det blev en massa avskedskramar.

Det här blev snurrigt, men jag ville få ut lite känslor så att jag kan somna.
Nu blir det till att avsluta kvällen med den klassiska natt-mackan.
Sen ska vi sova gott, min kropp och jag.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0