This is the life

Åter igen vill jag berätta allt möjligt, men jag känner att jag borde bära det inom mig i alla fall.
Och man ska väl lite på sin initution eller vad det heter.
Men jag kan ju berätta så mycket som att jag idag har gått min andra dag på De geer- bild och form.
Det är helt okej, lite halvslappt än så länge, men vi får väl se hur det blir : ) Hoppas att allt blir bra och att jag faller till ro, allt känns redan mycket lättare- men om det beror på skolan är jag inte så säker på.
Nu ska jag iaf läsa lite engelska och slappa framför tvn- bara för att det var så länge sen.
Men imorrn är det träning med Johanna som gäller : ) (det är dags att göra något åt formen)
Dessutom så har vi friluftsdag på fredag- vilket innebär att vi ska springa i vrinnevi- så det är bäst att vara i form ^^ Inte för att man blir det över en natt- men iaf.
Ajja, nu ska jag lämna datorn- sitter alldeles för mycket här.
Det ska ändras på! Dataförbud till Mig!

Sen vill jag också säga grattis till en mycket speciell vän på 18 års dagen : ) Jag har inte glömt dig <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du trivs på de geer :D
Och imorrn ska vi svättas järnet xD

2007-09-25 @ 21:28:10
URL: http://joojj.blogg.se
Postat av: Anonym

tack älskling, men beklaga hellre sorgen <3

2007-09-26 @ 12:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0