Love will turn you around

Kläder som klistrar sig mot min kalla hud,
fortsätt trampa annars fastnar du.
Vatten överallt, regnvatten så blött och kallt.
Tack Lars, du hjälpte mig att cykla framåt i motvind utan fart.
Calypso gick idag så snällt och rart.

Dagen spenderades i mormors hus,
ett tag var det alldeles tyst, hördes inte ett sus.
Mormor lämnade mig och begav sig ut,
jag somnade i soffan någon minut.
Sedan var det min tur att bege mig ut,
huset vilade alldeles ensamt tillslut.

En timme på stan med syster yster det blev,
åkte bussen hem, där jag av bussen klev.
Och nu blev allt snurrigt, började i slutet och slutade på mitten.


Kommentarer
Postat av: Lucas

Riktigt vakert. Jag tycker du ska skriva låtar. Det skulle bli så jävla fint med en ack gitarr i bakgrunden oh mollackord :D

2007-09-19 @ 21:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0