You can´t steel my love

Sitter hemma hos Sabina nu. Malin skulle hit och hon ville ha skjuss av mig på moppen så de erbjöd mig att följa med. Så nu ska vi sova här : ) Och lovet börjar visst bättre än väntat. Nu ska vi ha KUL när de andra har pratat färdigt i telefonen. Då blir det film, massa film. Godis och annat mysigt.

Tävlade ju förut, det gick bättre än väntat. Vi tog oss runt banan utan problem ända till sista hindret då vi petade ner en bom och fick avbryta hoppningen. Näst sista hindret blev ett grodhopp så svängen blev ostabil vilket resulterade i petet av bommen. Men jag är nöjd med att jag satt kvar och slapp skämma ut mig för alla. Grattis Maria till segern får jag snällt säga : )

Ha en bra kväll allesammans nu : )

Kommentarer
Postat av: Lisa

sötnos, JAG SAKNAR DIG! jag saknar oss! jag saknar allt!! :'(

2007-10-29 @ 09:45:23
URL: http://lisahanquist.blogg.se
Postat av: Sabina

det blev ju trots allt en riktigt trevlig myskväll :D

2007-10-30 @ 17:00:03
URL: http://saletti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0