Wish I was dead

She is lost in her fantazies, lost in her mind.
She is lost in her memories, lost in time.

She is nothing, nothing to see.
She is nothing, nothing to be.
She is just nothing, no one think it's true.
She knows it, she is just nothing for you.


Febern vill fortfarande inte släppa, den sliter och drar i kroppen. Musklerna känns som värkande spaghetti. Allt är slappt, men gör ändå ont. Ögonen ser ut som om de är döda, tomma på liv. Huvudet värker, önskar sig bort. Tankarna snurrar, gör allting kort. Sömnen är borta, den finns inte där. Allting är förvirrande, vad gör jag här?

Har precis plockat undan alla kläder osv från mitt rum - för att få ut alla bakterier.
Dragit bort de gamla sängkläderna och överkastet, nu ska jag bli frisk.
Igår åt jag bara massa nyttig, eller det har jag väl gjort mest hela tiden. Men nu känns det som jag överdriver, för jag försöker vara jättenoga med att få i mig rätt vitaminer, proteiner osv. (förutom att jag inte äter kött då) Tror inte att jag skulle klara av att äta det nu, om jag inte på liv eller död måste. Fast just nu känns det inte som om det spelar någon roll. Aja, ska försöka gå ut en sväng och få lite frisk luft i lungorna om jag orkar ta mig ut. Alla krafter är borta. Det är bara hjärnan som klarar av att tänka, och det är väl det all energi går åt till kan jag tänka mig.
Hoppas det släpper snart, blir bara jobbigare och jobbigare att kämpa emot för varje dag. Vill inte längre.

Kommentarer
Postat av: Carro

Gumman då, krya på dig!

2007-10-09 @ 17:22:06
URL: http://resultativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0