Seems like we lost it

Igår var jag på skrivarhumör, men jag skrev inte eftersom jag somnade i soffan efter stallet. Så tänkte skriva idag, men idag är inte alls rätt dag. Allt är snett, fel. Usch. Klagar bara som vanligt. Måste verkligen lära mig att sluta med det. Det känns bara så halvt.

Var på stan med mamma, skulle köpa jacka och lite annat, men jag hittade inget. Det finns ingenting som passar min smak längre. Eller så är det att jag är lika ful i allt som det känns så meningslöst. 
Ska frysa sönder i vinter, då slipper jag ju klaga och slipper allt.. Det vore rätt skönt.

Dagens citat: Av mig :)
"Du får låta konstig, för i mina öron är sådant normalt. "

Om du stod vid min sida och gav mig mod.
Om du satt i min sits kanske du förstod.
Det är så mycket som inte känns som det ska,
kom tillbaka gör allting bra.
Tårar rinner, det smärtar hårt.
Snälla kom tillbaka, ta emot mitt förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0