If it was true

Någonting säger mig att det är dags att förändra allt nu.
Jag har sagt det så många gånger, men nu ska det bli av.
Det måste formas ett nytt jag. Är så trött på mig själv,
på att jag bara har kastat bort allt.
Jag vill leva, jag vill vara glad, jag vill må bra,
jag vill ha ett liv, jag vill ha vänner att umgås med.
Och det är inte lite jag vill, det är mycket.
Men nu ska jag ta tag i det och försöka förändra.
Ska inte ge upp, det är nu styrkan ska få tid och plats att
infinna sig. Jag ska hitta livsglädjen igen.

Ska försöka koppla bort allt gammalt och leva på nytt.
Söka glädje, finna hopp, öppna mig för nya människor,
tänka positivt och så.

Ja det här känns som en bra början,
det är skönt att ha insett några av sina fel och brister.
Med min vilja att förändra tror jag att jag kan klara det.
Och om ni vill hjälpa tror jag att det blir ännu lättare.
Jag hoppas på det bästa.

Ge mig styrka, ge mig mod.
Kom dela min glädje.
Kan du lära mig förstå.
Ge mig trygghet, ge mig tro.
Låt mig leva, kom jag kan med dig dela.
Kan du göra mig hel, kan du sy fast min tråd.
Kom ge mig mod.
Vi delar, på allt du förstod.





 


Kommentarer
Postat av: Sabina

jag finns alltid här om du skulle behöva en hjälpande hand :)

2007-10-30 @ 22:51:56
URL: http://saletti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0