Headspin

Åter till gårdagens Fix you:

When you try your best but you don't succed.
When you get what you want but not what you need.
When you feel so tired but you can't sleep.
Stuck in reverse ?

Någonstans i mitt huvud bor det ett monster som gör allt för att förstöra. Som gör allt för att förgöra.
Du sa att det är bara att försöka tänka positivt, men det är inte så bara. För det där monstret spärrar mig, jag klarar ingenting sålänge det har bestämt sig för att vara i vägen. Det vill inte ha mig i livet. Det plöjjer undan allt som den goda sidan har att säga. Den motarbetar hela tiden. Så nu kan du försöka säga till mig att det är bara att tänka positivt. Då kanske du förstår? Jag klarar inte av att förklara, för jag vet egentligen inte själv varför det där monstret bor där? Kan du vräka det åt mig, kasta bort det till en annan del av världen.

Jag vill en än gång be om ursäkt för mitt konstiga beteende igår, men jag vet inte vartifrån det kommer. Det bara exploderar. Snälla försök att bara förstå, hur skulle du vilja att någon gjorde om du var där? Inte skulle du vilja höra, men försök vara positiv, försök att glömma allt negativt, gör något kreativt. Nej, det skulle du inte. Jag ber dig igen, försök förstå hur jag tänker, jag säger inte att du måste- för det är säkert näst intill omöjligt. Tack <3

Ska besöka Noak ikväll, förhoppningsvis känns allt sådär bra som vanligt.
Om han ger mig styrka, klarar jag dagen.
Om han ger mig styrka, lever jag än.
Nu ska jag iaf åka bussen dit, har slutat skolan precis.
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0