Ensammast i sverige

Olle skickade mig en massa Kent-låtar och nu kommer jag fastna igen. Det är så underbart att få ny musik att jag blir nästan som nyförälskad. Dunderkär, ja allt man kan bli. GLAD : ) Tack, you made my day <3

Tungt att gå till skolan idag, måndagar är alltid lika tunga. Den här helgen har verkligen varit avslappnande även om jag har varit deppig. Mitt rum är så fint att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Allt jag skolarbete som jag skall göra är nästan klart. Jag är bjuden på två  fester på fredag, och halloweenkväll på lovet. Det är helt sjukt vad konstigt det känns. Fick tillbaka två svenska uppgifter idag- VG på båda. Gjorde matteprov på procent idag också och det kändes som om det gick bra fast jag inte har gjort alla kapitel, faktiskt knappt något. Jo, saker och ting kanske börjar lätta nu.

Det är inte mycket som krävs inte, men det hjälper kanske. Om jag bara får upp hoppet igen så kanske jag klarar av att stärka mig själv. Jag känner mig oslagbara ikväll. Men om något faller på sned så lär jag trilla tillbaka dit ner, jag vill inte men så är sanningen. Jag är skör som en glasbit, eller som en spegel. Jag hänger löst på en tunn tråd. Jaja, ni vet allt sånt där redan.

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att jag vaknar med samma glädje som jag känner nu : )
Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Johanna <

grattis till vg på svenska saken :)

2007-10-23 @ 19:51:57
URL: http://joojj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0