Day old blue

Idag är en dag som jag egentligen bara skulle vilja stryka allt.
Plocka ut min hjärna och sätta den på ett skaft.
Skala av mig skinnet och gå runt som ett annat benrangel.
Skära ut mitt hjärta och snitta det i bitar.

Men sanningen är den att jag har lovat mig själv att inte klaga.
Jag har lovat mig själv att jag ska se allt lite ljusare.
Det var därför jag gick upp, duschade och ordnade frukost åt oss,
Malin, Anton och mig.
Nu när allt  "fixande" klart ska jag snart bege mig till stallet.
Först till Calypso och fixa allt för att sedan rida, sedan hem äta,
vidare till hageby för att ta hand om Noak och sen rida.
Det blir en ganska aktiv eftermiddag med andra ord.
Jag hoppas det får tankarna på andra banor.

Hoppas ni får en bra dag.
Hejdå


Kommentarer
Postat av: Kokain

You should know so well,
tuched my soul with just one spell,
you can't kill me now,
suppose you don't know how,
does it make any difference?
just put up that misarable fence,
but please let me inside,
there's no need for you to hide,
we're forever bound,
in a lifelong rope
and your love is what keeps up my hope

2007-11-01 @ 10:03:00
Postat av: Kim

Tack Kokain- det ska jag ta med mig

2007-11-01 @ 12:24:39
URL: http://www.AllIhave.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0