Won´t be long

Moppe, Söderköping, Kyla, Hästar, Promenad, Värme, Talliban-Andrea, Moppe, Mörker, Kyla, Soppa, Dator, Gitarr. 
Det var nog så det fortsatte, efter det förra inlägget idag..  Nu har jag precis fått några av de nya The Hives låtarna, så för tillfället är det vad jag lägger min energi på, lyssna på The Hives : ) De är riktigt bra faktiskt, inte sådär grötigt som det har varit förut, mera melodi - påväg mot det lite poppigare som Mattias sa. (förlåt om jag stavar fel)

Jag blir på glatt humör av att träffa Mikaela och småtjaffsa med Fredrik, av att åka moppe i kylan och få nya låtar att dränka mina öron i : ) Det är bra. Nu är det bara en varm dusch som behövs och sen blir det myskväll i soffan.
För imorrn ska jag upp tidigt, åka med Mor till staden för att sitta på hennes kontor och plugga ifatt det sista lilla jag har att ta ifatt. När affärerna öppnar ska jag träffa Lisa och shoppa lite : ) eller mycket förhoppningsvis. Efter shoppingen ska jag till läkaren och se om det är något fel på mig. Och så får vi väl se om det blir ridningen och fest på kvällen, eller om det blir bara ridning eller bara fest. Det beror på om Tobbe lyckas övertyga mig eller inte ; )
Som sagt, Duschen nästa. Ha en bra kväll  : )

Som du sa, det kan va svårt att bli riktigt nöjd, det är så lätt att fantisera.
Mina tankar och minnen står mig upp i halsen, men mycket vill ha mera
Jag har kvar av sommaren om du behagar

Kommentarer
Postat av: MatHias

DU STAVADE FEL!

Näh, så farligt är det inte. Ett litet H mer och ett litet T mindre, så är det lugnt.

2007-11-03 @ 21:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0