What ever happened

Träningsvärk, muskelkramp.
Te, juice, rågkakor.
Filtar, ljus, film, stretching.
Tandborste, sockar, dator.
Hitta.se, telefon, Mikaela.

Ja så startades dagen.
Okej, inte riktigt.
För jag har inte ringt Mikaela än.
Men jag ska göra det så fort jag är klar här.

I wanna be forgotten and
I don´t wanna be reminded....

Vilket trist väder det är idag. Det är så att all lust att gå ut försvinner bara man tittar ut genom fönstret.
Det är så mörkt och trist, regnigt och ruggit. Ja, det var nog rätt skönt där i soffan med en kopp te och ett täcke.
Kanske borde man stanna där? Fast nä, jag vill träffa Milla. Så nu ska jag nog ringa, hon kan ju inte sova än?

Och när jag ändå är i gång och skriver så  vill jag tacka Moa för att hon fräshade upp min blogg lite :) Kolla gärna hennes fräcka blogg www.smartbutinastupidway.blogg.se : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0