Sixteen

Snurriburr.

Snö igen. Förut längtade jag, nu känns det bara som ännu ett problem har ramlat allt för tungt i min närhet.
Allt samlas på en hög, ungefär som när man bygger torn av klossar.
Det är så ostabilt så att det skulle kunna rasa närsomhelst.
Fast så är det nog med allt just nu.
Ingenting blir som det är menat, eller som man vill.
Problem efter problem, smäll efter smäll.
Skakar av köld när jag skriver det här, har frusit konstant i tre veckor nu, det vill inte släppa.
Men på mig är det inget fel, allt är som det ska när man är i tonåren. Det sa läkare Claes i alla fall.
Men inte vet jag om jag vill tro på honom, inte förns jag får provsvaren.
Må de komma snart, så jag får veta. Det skulle vara skönt att bara veta om det är något, eller inte.
Ska bädda ner mig i sängen nu. Försöka sova inatt, to much thinking last night.
Not so much sleep at all, just sitting down looking in a empty wall.

This is goodbye

Kommentarer
Postat av: Carro

Skulle jag kunna skulle jag lösa alla problem åt dig utan minsta tvekan tjejen, så att du kunde få må sådär bra igen, men nu är ju tyvärr inte fallet som så.. fast jag fins här för dig i vilket fall. Alltid.

2007-11-11 @ 10:02:58
URL: http://resultativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0