See through head

I'm not invisible
even if I wish.
I'm not safe
even if I wish.
I'm so lost without you
and thats all true.


Efter skolan igår - som bestod av datorkunskap, projekt och teater så gick jag på stan med syster.
Det är så härligt att umgås med henne när vi håller sams. Jag blir glad, känner mig trygg och stark.
Vi kollade runt lite överallt, meningen var att jag skulle köpa tjocka tröjor, men inte hittade jag några... :/
Men Malin köpte både halsduk, mössa, vantar, en tröja och en yogamatta.
Jag kom dock hem med två t-shirtar, fast jag tror jag ska lämna tillbaka den ena.
Vi spenderade flera timmar på stan, hann både äta och fika. Det var mycket mysigt. Det är sånna här dagar man uppskattar som mest. Efter turen på stan splittrade vi på oss, hon gick med Anton och Mor och jag begav mig till stallet. Där mockade jag och pratade med Moa, Filippa och Maria. Maria fick jag sällskap av till bussen och spårvagnen också, Maria är bra hon :) jag åkte i vilket fall som helst spårvagnen upp till mormor där hon och Malin hade dukat upp Ost och Kex med en massa mysbelysning i vardagsrummet. Så jag slog mig ner och höll dem sällskap, mysigt var det. Sen kom pappa och vi åkte hem.

Idag var jag i skolan- hör och häpna, närå, jag har varit där nästan varje dag sen jag bytte tillbaka till nyströmska. Bra gjort av mig tycker jag. Vi hade en snabb fotogenomgång och sen fick vi ge oss ut för att fotografera, och det var roligt faktiskt. Tänk så kul man kan ha med en kamera, en telefonkiosk, en brevlåda, en bro, en Maria och en Mats.
Efter en hel del tid utomhus gick vi in för att jobba med bilderna, och sen var det kultur och idé historia som gällde. Vi satt i caféterian och "jobbade", det blev nog mest prat. Sen var det dags att åka hem, och väl hemma i matoset insåg jag att jag faktiskt inte hade ätit något alls på hela dagen, nästan iaf. En macka och en banan.
Men nu är jag iaf mätt, kanske glad. Och sömning.
Men innan jag går och lägger mig ska jag ge Sesam lite värme : )

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0