Next to be lovered

Helg full av liv, kanske för mycket för någon som mig.
Men det är skönt att leva ibland, speciellt när man känner sig nere och behöver omväxling.
Nu är det så det är, då är det så man får ta det.
Jag tror jag hatar dig, men jag kan inte få iväg dig för jag tillhör dig.
Det är svårt när livet är hårt.
Ta problemen för vad de är, du skapar dig ju nya helt utan besvär.

För jag vet inte vad jag ska säga eller göra, så jag klurar ihop något ni kan läsa mellan raderna på så gott det går. Själv är jag nog inte riktigt medveten om meningen i det riktigt än, men det kommer det med.
Nu är det mycket i huvudet igen, men ändå känner jag mig hel och ren.
Det är skönt : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0