Gårdakvarnar och skit

Vaknade tidigt, ett virrvarr av tankar, om det nu inte var drömmar. Mardrömmar tror jag bestämt att det var.
Tyvärr kan jag inte berätta vad, för ni skulle hata mig. Så hemska var de, tankarna eller mardrömmarna.. Eller vad man nu ska kalla dem, bilder kanske. Nä, usch. Gick upp i badrummet då iaf, sköljde håret med kallvatten och gjorde mig klar för att åka in till stan. Klockan 8.00 var jag och mamma inne i stan, satt på kontoret och pluggade. När affärerna öppnade hasade jag mig iväg, ner till alla butiker, kolla, känna, prova, hänga tillbaka. Köpa, men bara två linnen, en tröja och en bh. Fast jag hittade mera, så det blir en vända på stan snart igen för att köpa det där som inte hanns med idag. 
Träffade mamma och tvingade i mig lite mat, sen åkte vi bilen ut till östra husby. Gick ett varv runt där innan vi gick in på vårdcentralen. Väl inne träffade vi doktorn, tog några prover och nu får jag vänta i ca en vecka på svar.. Så än så länge är det inget att oroa sig för. Nu har jag varit hemma ett tag, målat och packat. 
Ska åka in till stallet om fyra minuter, rida och ta hand om hästen. Sen efter det bär det av hem till mormor för att duscha och äta. Sen är det raka vägen till Söderköping, Tobbe och fest som gäller : )

Hoppas det blir en bra kväll, det behöver jag nu. Efter en tuff dag.
Godkväll allesammans :)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Vad för prover? :o

2007-11-02 @ 22:01:20
URL: http://saletti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0