story of the past

Sitter på historilektion nu.
Ska skriva en berättelse om hur det var att leva på 1600- talet.
Och det står helt still, det går inte ta in något annat än en massa pest och missväxkt.
Det är ju precis vad man vill läsa om när man är på taskigt humör.
Men Erik sa att han kanske skulle vara extra vänlig och låta mig lämna in den senare idag eller imorrn. Generöst!

Så när jag kommer hem ikväll efter en massa timmar i stallet och powerwalkande med Moa så måste jag skriva historia. Egentligen finns det en hel del jag behöver göra. Matteprov imorrn, svenska rester, engelska rester, datakunskapsuppgifter, estetuppgifter.. massor.
Men jag får nog ta det senare, för idag orkar jag inte. 
Kanske kan göra lite i stallet, om Ilona är där och vill hjälpa till.

 Nu ska jag försöka fokusera iaf.
Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0