Somewhere else

Nu börjar det bli tröttsamt att vara sjuk. Har inte varit i skolan sen i tisdags - bolldagen.
Bara suttit hemma, eller legat i sängen med täcket upp till huvudet och frusigt, svettats, hostat, haft huvudvärk, snorat och varit allmänt sjuk och äcklig. Igår så var jag tvungen att göra mig i ordning och följa med familjen till staden ett tag, så då tvingade jag mamma att åka förbi stallet - för att jag saknar Noak som en, jag vet inte vad! Men han gick lektion, så jag fick inte hälsa på han i vilket fall, men Zorino var inne och Carro var där så jag pratade lite med dem :) Och det är nog den enda sociala kontakt jag har haft sen i tisdags om man inte räknar msn såklart. 

Det värsta med det här att vara sjuk är att:
1. Jag missar ännu mera i skolan. (som om det jag låg efter inte var tillräckligt) 
2. Det blir inget stall eller ridning ikväll (för jag måste vara frisk på söndag) 
3. Jag kan inte följa med Niklas till viken på lokalfesten :( 
4. Det blir antagligen ingen fest hos Zara för min del imorgon. 
5. Jag kan inte andas ordentligt genom näsan och det stör mig jättemycket! 
6. Jag måste sitta/ligga hemma inne alldeles ensam. 
7. Har ingen matlust, men blir itvingad mat iaf, som jag bara vill få ur mig igen. Usch: /

Och ja, nu ska jag sluta gnälla, gå iväg och försöka få klart min novell och bort huvudvärken. 
Ibumetin har verkligen varit min drog den här veckan. Hoppas jag slipper den nästa vecka. 
För jag vill vara frisk och göra roliga saker nu, snart är det jul och lov. Och jag längtar, fast jag inte har något planerat än.. 

Det här vart nog det tråkigaste inlägget någonsin, men jag ville bara klaga lite. 
Ha det bra : )
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0