Shut your eyes

Jag hatar den där/här känslan.
Varför skär den i allt.
Kommer olämpligt och förstör.

Tänker tillbaka på allt igen.
Kanske är det därför den där känslan letar sig fram.
Skaver lite på allt, fyller såren med salt.
Det skär och skär, vad gör den här.

Önskar bara att allt kunde kännas bra.
Att jag kunde uppskatta vad jag har.
Men inte, inte idag.
Inte idag.

Dagen började ändå bra.
Klädde ut mig, för det var maskerad.
Pippi Långstrump skulle jag föreställa.
Blev rätt nöjd, trivdes så.
Skrattade och var glad.
Hoppade Noak.
Barbacka.
Aj.
Men kul var det.
Noak är glädje och glädje är bra.
Sara och jag släppte Ragnar lös i ridhuset.
Han sprang och busade.
Vi sprang med, flera varv..
Eller en halvtimme :)
Skönt och roligt.
Borde göras oftare.

Gårdagen var mycket bättre.
Först stall, sen mormor och sedan stan med milla.
Det var kul att träffa henne:)
Hon gör allt så enkelt, men betydelsefullt.
Precis vad jag behöver.

Gick på stan halva dagen, hon hela..
Sen åkte vi hem till henne, pratade, åt mat, lekte med katterna och gjorde knäck :)
Sen åkte vi hem till mig och skrev julklappsrim och så..
Hon sov här och följde med till stallet imorse :)
Trevligt.
Borde också göras oftare.

Nu får vi se hur den här kvällen slutar..
Klä granen ska göras iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0