Meet me in the Bathroom

Ja, det blev inget powerwalkande med Moa.
Men det blev en alldeles underbar tid med Noak : )
Som jag har längtat. Han fick mig att vilja le, att försöka plugga(fastdetintelyckades)
När jag kom hem ville jag inte duscha bort hästlukten så den sitter kvar :D
så nu ska jag gå och sova, och lukta häst.
Det är det bästa som finns, jag kommer sova så bra :D

Men från och med Måndag är det boxning som gäller, så då får det bli snabbisar i stallet..
och långa helger istället. That will be okey.

På lördag ska jag på massage och jag längtar.
men innan dess ska jag på shoppingtur :) och köpa julklappar ^^

Men godnatt

Kommentarer
Postat av: Carro

Härligt med massage och grejer på lördag du! Och förresten; blir inget Södertälje i helgen så om du kan och så så kan jag träna ^^

2007-12-13 @ 09:38:45
URL: http://resultativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0