Lost art of murder

Ja, just nu är det Babyshambles i högtalarna igen..
Jag kan inte få nog. Deras musik är sådär god, sådär bra, sådär så att till och med sånna som jag vill dansa..
Jaa, jag vill D A N S A! Hörde ni vad jag sa? Det är helt otroligt, sånt händer inte ofta.

Och nu ska jag skriva allt jag hade tänkt att skriva i det här inlägget på mindre än 1 minut.
Tror inte att jag kommer lyckas, men jag kan ju alltid hoppas.
För det var något riktigt bra jag hade i min lilla trånga komplicerade hjärna när jag öppnade bloggen.
Okej, nu är det kört för nu är klockan 20.00 exakt. Så där sprack allt.
Men jag ska försöka få ur mig det där bra som jag satt och tänkte på, det där som var värt att skriva här ändå.



She is not still the same,
I think I have missed her over again.
She is a so much happier
and I can feel it to.
She makes me smile,
even more than you.


Nejj, nu hinner jag inte. Nu måste jag gå.
Det blev inte riktigt allt, inte riktigt allt jag tänkte på.
Men det duger sålänge. Hejåhå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0