I've got the time if you have

Nu har jag glömt vad jag tänke skriva när jag öppnade bloggen...
Men jaa. Jag är på skrivar humör, fast jag vet inte vad jag ska skriva..

Undrar varför det alltid blir så.
Komplicerat det där.
Hm, undrar vad som inte är det egentligen.
Komplicerat alltså.


Usch vad rädd jag är.
Rädd för att visa vem jag är.
För att göra fel.
Vad är egentligen fel?
Rädd för att sabotera allt det här.
Vad finns att sabotera mer?
Rädd för att finnas till. 
Finns jag egentligen?
För att skrämma iväg dig.
Skrämma iväg något som inte tillhör mig?
Rädd för att inte räcka till.
Har jag någonsin räckt till?
Rädd för allt. Allt det här.
Vad finns det mer att vara rädd för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0