Is this the life?

Fuck. Den här veckan har jag så mycket att göra att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Hinner ingenting jag vill, missar allt bara för att jag vill hinna med så mycket som möjligt.
Bajs, det ska inte behöva vara såhär stressigt.
Det är nu man ska gå och njuta med känslan av att det är lov 10.35 på torsdag.
Men jag kan inte tänka på det.
För nu måste jag fokusera.
Det är så grymt mycket som ska göras innan torsdag.
Men på torsdag ska det bli en bra dag.
För jag ska träffa Lejla efter skolan, och jag behöver verkligen göra något nytt nu.
Nya människor, nya rutiner.. nytt allt..
Fast det är redan en hel del nytt i mitt liv.. Men jag kan ju fortsätta förnya när jag ändå är på gång.


Och imorrn ska jag rida, så jag missar filmkvällen med klassen.
Men jag får träffa Noak och anstränga mig och det är det enda jag verkligen känner att jag behöver nu.
På lovet ska jag träna varannan dag, för då har jag tid.
Nu är det alldeles för mycket annat.
Jag måste verkligen börja planera mitt liv, det funkar inte såhär.
Stress hit, stress dit.
Usch.

Nu ska jag iaf börja plugga igen.
Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0