Good and bad

Det blir ingen poesi idag.
För jag gjorde ett försök förut, men det blir bara skit.
Precis som allting annat.

Men idag har jag hunnit med en hel del iaf, kolla bilddagboken  Midnight, om ni vill veta exakt vad.

Ja, nu pluggar jag i vilket fall.
Eller just nu tog jag en paus.
Har fått ont i magen.
Och precis som jag sa det till pappa.
Berättar han för mig att mormor är magsjuk.
Och jag var hos henne igår : /
Och malin har varit hos Anton idag,
han hade precis blivit frisk från sin magsjuka.
Så nu kommer säkert det finnas något litet virus kvar
i hennes kläder eller något. Som kommer komma och
smitta ner mig. För så är det alltid, när jag inte vill vara sjuk.
Jag är alltid den som drabbas, och jag hatar det.
Så nu ska jag försöka hålla mig frisk, för det är jullov om 4 dagar
och då vill jag minsann vara frisk.

Nu ska jag fortsätta bråka med mina ekvationer, fantisera ihop en historia berättelse om 1600- talet och skriva ett mytrepotage, sen ska jag minsann inte plugga mer förns imorrn ^^
Prov i samhällskunskap på tisdag och i Historia på onsdag. Så det är bäst att sköta allt nu.
För lärarna säger att jag kan.. och jag vet också att jag kan. Och jag vill klara det.
Även om min frånvaro procent påverkar betygen, så vet alla att jag kan..
så nu är det upp till mig att sköta närvaron nästa termin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0