Functions

Jag insåg alldeles nyss att det är lite mer än två månader sedan jag kände glädjen av livet.. Viljan att leva, att inte dö för allt i världen. Och samtidigt som jag skrev det nyss, insåg jag hur tragiskt det i själv verket är.
För vad är det som är så fel i mitt liv egentligen?
Jo, det är allt jag ångrar att jag gjort/inte gjort.
Och saken är då den att det bara är mitt eget fel.
allt är mitt fel.
Det handlar bara om mig.
Och jag hatar att jag är egoistisk.
Jag hatar det verkligen.
Men jag orkar inte bry mig om andra nu.
Jag vill bara må bra.
Få tillbaka all livsglädje.
Orka gå upp på morgonen och tänka : JA, idag är en ny dag. Och jag får uppleva den.
Men det gör jag inte.

Kommentarer
Postat av: Carro

Förstår vad du menar med att du inte orkar medandra just nu, men iblamd måste man faktiskt få vara egoistisk för att själv orka - och vi alla tycker ju om dig lika mycket ändå. Finns här.

2007-12-11 @ 18:57:21
URL: http://resultativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0