Far away

När man upptäcker en ny människa blir man fundersam.
Eller jag blir det i vilket fall.
Jag vill veta allt om den, varför vet jag ej.
Och jag kollade runt lite på bilddagboken förut, nyss faktiskt.
Där upptäckte jag en ny människa.
Jag såg saker jag aldrig förr sett, jag kände saker
jag aldrig riktigt kännt.

Egentligen vet jag inte vad det betyder.
Men det tilltalar mig.
Jag vet inte om det är personen själv som har skrivit eller om det är en låttext.
Men den påminner mig om så mycket...
Såhär stod det under bilden:

Jag stängde aldrig nånsin några dörrar
Jag bara gick ut
Och du fråga och jag svara
"Det är klart att jag saknar en dag som förut"

För man saknar sånt som man inte har
Och man saknar allt som man inte har kvar
Vi har fortfarande långa vägar kvar
Man saknar inte sånt som man har

Kommentarer
Postat av: Joohannaa

åh va fint :)

2007-12-25 @ 18:32:32
URL: http://joojj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0