Du skär

Sitter i skolan fortfarande. Trots att vi slutade 13.50.
Stannade kvar för att göra samhällsprovet, fick G+.
Egentligen har jag lite annat kvar också..
Men det tar jag en annan gång.

Så nu ska jag snart åka bussen in till stan.
Vet inte vart jag ska ta vägen, för hem vill jag inte.
Det har varit en allmänt jobbig dag.
Massa frånvaro prat osv..
Men imorrn är det lov.
Så himla skönt.
Ska spendera dagen med Lejla :)
Hoppas det får mig på bättre humör.

Egentligen har jag inget vettigt att skriva.
Bara att jag är så trött på allt osv.
Men jag vill inte klaga längre,
för det märks att alla tycker det är jobbigt.
Så nu är det bara att bita ihop
och ta tag i allt.
Ensam är stark!
Det är så man får leva helt enkelt.

Samtidigt vill jag tacka alla som verkligen bryr sig.
För ni är så enormt viktiga.
Utan er, skulle jag ha gett upp för längesen..
Men nu är jag här, och nu vill jag må bra igen.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Lejla Custovic

Din Blogg är bäst Kim.
Vad roligt det ska bli imorgon. Hang in there girl.

2007-12-19 @ 15:45:38
URL: http://dwarf.bilddagboken.se
Postat av: Maria

"Ensam är stark" kanske stämmer, men tillsammans är vi starkare

2007-12-19 @ 20:16:53
URL: http://mariaohlsson.bilddagboken.se
Postat av: Carro

Klart du vill må bra, och bra ska vi se till att du mår snart igen. Och håller med Maria helt och fullt - tillsammans är vi starkare.

2007-12-19 @ 22:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0