Du kommer aldrig vara ensam

.....jag är så trött på mina vänner och allt vi alltid
     gör och allt vi aldrig gör 
    Jag vill slita av mig mitt liv som en t-shirt och
     köpa mig ett nytt med någon som dig

    Du kommer aldrig mer vara ensam,
    aldrig mer den där hemska känslan
    Ingen kan nånsin nå oss här
    Du kommer aldrig mer vara ensam, 
    aldrig mer den känslan

Min filosofiska sida har nog gått och gömt sig.
Det har nog alla mina sidor gjort för att vara ärlig.
Det är bara ett tomt hål i mitten kvar.

Men nu är det snart nytt år..
Bara att hålla ut, tills alla nya löften skall ges.
Alla nya protester skall mötas och ett nytt liv skall bäras.
Se framåt, stanna inte kvar här i den tomma hålan.
Av inget liv.
Gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0