Say It Like You Mean It

Hold me while I think of something new
Should it always be this easy?
I said to hold me, not to squeeze me



Jag vet inte riktigt till 100 % vilket tillstånd jag är i. Vi har gjort ännu mera tester i träningsläran och det ser väl rätt så normalt ut, eller lite åt fel håll, högre. Alltså, komplicerat, men jag klarar mig nog. Om inte kan jag lära mig hur jag kan klara mig, det är bra! Bara positivt. Och jobb kanske jag har fixat också, visserligen inga pengar  för det, men det kan ge glädje och merit tjosan så då är det fint :) Det är för en god sak dessutom, det kan inte bli bättre. Jag har nog ett litet välgörenhetshjärta trots allt. Just nu agerar jag välgörare åt en fin liten herre som kanske måste byta hem. Jag hoppas det blir så enkelt som det känns just nu, själen har läkt lite tack vare det här. Hoppas det bär hela vägen fram, annars brister nog själen lite igen.

Förövrigt så har jag hälsat på i någons alldeles nya fräscha, mysiga lilla lya, där skulle jag vilja bo. Utsikt och sånt, för annars kan man ju irra i trapphus upp och ner och så upp och ner igen. Det är rätt bra för konditionen vill jag minnas. Det skulle nog min lärare i träningslära uppskatta. Pulsträning i trapphus, jo varför inte. 100 % bättre kondition, det tillståndet vill jag vara i. Dit kommer jag innan våren, så enkelt är det. Lycka.


Kommentarer
Postat av: Mat

Det är ju då du ska göra Hastighetens övning! Bara Mellan Söder tull och Norr tull isåg jag hur sjukt fin staden är. Massa, helt vanliga, saker jag aldrig har tänkt på innan för att jag har helt uppsluppen i mina tankar. Det kändes lite som en uppenbarelse.



I kinda like to be in my head, men det känns ju kanske som om man lätt går vilse om man gör det för mycket. Och missar massor man skulle kunna bli en smula upplyft av.

2010-02-02 @ 12:46:03
Postat av: Jo.

:D <3

2010-02-02 @ 20:31:11
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0